Intrebari frecvente

Pentru orice intrebare puteti sa ne contactati prin telefon, SMS sau prin e-mail la adresa suport@agrobroker.ro Inainte de asta va invitam sa studiati intrebarile si raspunsurile de mai jos.

De ce nu primesc notificare pe e-mail?

In caz ca sunteti abonat la un serviciu de notificare prin email (licitatii, monitorizare companii), si nu primiti nici un e-mail.
Mai intai verificati sa nu fie marcate ca SPAM, daca nu aceasta este problema atunci va rugam sa ne contactati.

Pot fi sigur de acuratetea datelor primite?

Toate informatiile transmise si afisate de agrobroker.ro sunt datele afisate de catre agentiile de stat, asociatiile de producatori, operatorii bursieri, camerele de comert etc. Chiar daca sursele sunt considerate a fi credibile, agrobroker.ro nu poate garanta acuratetea informatiilor publicate.

ATENTIE! Preturile FUTURES nu reprezinta preturile actuale de pe piata!

Pot fi sigur ca primesc datele in timp util?

Transmiterea datelor catre Dumneavoastra se va efectua imediat dupa ce acestea devin disponibile. Sistemul nostru informatic eficient permite ca aceste date sa va fie furnizate imediat dupa ce sunt publicate. Pot aparea intirzieri din cauze independente de noi (sarbatori legale in tarile de origine ale indicilor, erori la prestatorii de servicii SMS sau la operatorii de telefonie etc.)

Datele mele si ale firmei mele sunt in siguranta?

Datele de identificare a beneficiarilor – fie ele date personale sau referitoare la firmele detinute de acestia – sunt pastrate si folosite in conformitate cu legislatia romaneasca in vigoare, resprectiv conform angajamentului Agrobroker SRL descris in sectiunea “Termeni si conditii” si nu vor fi publicate sau predate unor terte parti.

Pana cand am acces la baza de date a agrobroker.ro?

Accesul la informatiile publicate pe agrobroker.ro, respectiv la baza de date, se permite pe toata durata activitatii abonamentului Dumneavostra.

In ce scopuri pot sa folosesc datele obtinute de la agrbroker.ro?

Datele publicate pe agrobroker.ro sunt destinate doar uzului Dvs. personal, de exemplu pentru elaborarea unui plan de afaceri pentru firma Dvs. Este interzisa retransmiterea catre terte parti sau publicarea acestor date. În anumite conditii putem pune la dispozitia Dvs. arhive de date. Pentru detalii legate de acest aspect va rugam sa ne contactati.

Pot sa ma dezabonez?

Dezabonarea de la serviciile agrobroker.ro se face la cerere. Pentru a va dezabona, va rugam sa descarcati acest formular, sa-l tipariti, sa-l completati, sa-l semnati si sa-l stampilati si sa ni-l transmiteti prin posta, e-mail sau fax. Cererea Dvs. se va procesa in cel mai scurt timp posibil. Mentionam insa ca nu avem posibilitatea de a rambursa sumele achitate de catre Dvs.

Am numar de telefon mobil din strainatate. Pot sa beneficiez de serviciile agrobroker.ro?

Da, se poate. Avand tarife speciale, va rugam sa contactati biroul nostru pentru o oferta.

In afara de costul abonamentului, mai am si alte costuri?

Nu. Cheltuielile cu transmiterea SMS-urilor sunt incluse in abonament.
Daca sunteti in strainatate si folositi telefonul mobil in regim “roaming”, puteti fi taxat suplimentar de catre operatorul de telefonie mobila pentru primirea SMS-urilor. Pentru detalii referitoare la aceste costuri va rugam sa contactati operatorul dumneavostra de telefonie mobila.

Vor fi si alte produse (preturi) monitorizate?

Vom incerca sa includem in construim acest sistem pentru LEGUME&FRUCTE si PASARI (carne si oua). Acesta nu e angajament ferm din partea agrobroker.ro, nu va putem oferi un termen la care aceste informații devin disponibile.

Cate cereri de cumparare si oferte de vanzare pot sa public?

Numarul de cereri si oferte nu este limitat. Puteti adauga, modifica sau sterge oricate oferte, oricand doriti. Nu uitati insa ca perioada maxima de valabilitate a unui anunt este de 30 de zile. Daca termenul nu este prelungit, anuntul se sterge automat din sistem dupa aceasta perioada.

La introducerea unei oferte de vanzare sau cereri de cumparare, de ce sunt obligatorii valorile ca pretul si volumul?

Consideram ca asa este corect si deschis, fata de alti participanti la aceasta platforma de comert.
Aceste date pot fi modificate de catre dumneavoastra oricand doriti, respectiv la rubrica de specificatii puteti sa impuneti conditii specifice ofertei/cererii dumneavoastre.

Cat de corecte sunt datele despre o companie?

Toate datele referitoare la starea unei companii sunt din surse oficiale (Min. Finantelor, Min. Justitiei, Agentia Nationala de Administratia Fiscala, Min. Agriculturii si agentii subordonate acestora), mai putin starea din Centrala de Incidenta a Platilor. Date din CIP provin din sistemul bancar romanesc la solicitarea noastra.

De ce sa raportez o incidenta cu instrumentele de plata?

Motivele va apartin in intregime. Scopul nostru este sa alertam clientii nostri despre comportamentul unor companii in privinta lucrului cu instrumentele de plata (oameni de afaceri care “dau tunuri”, “trag tepe”, punand companii intr-o situatie dificila (uneori chiar falimentand) multe afaceri, multi oameni. Sesizarile se fac in mod anonim si vor fi ulterior verificate la una dintre bancile comerciale colaboratoare agrobroker.ro.

IMPORTANT!

Lipsa evidentei agrobroker.ro referitor la starea CIP al unei companii, nu garanteaza faptul ca aceasta companie nu a avut incidente la plati!

Singura organizatie care detine toate incidentele este Banca Nationala a Romaniei. Puteti accesa datele lor prin intermediul bancii dumneavoastra.

Daca nu ati gasit raspunsul la intrebarile Dvs. in lista de mai sus, sau aveti sugestii, va rugam sa ne contactati.